Wymagające i motywujące, ale jednocześnie — niezwykle skuteczne! To właśnie te cechy sprawiły, że programy treningowe Ewy Chodakowskiej pokochały miliony Polek. Nic dziwnego. Ewa nie składa obietnic bez pokrycia i nie obiecuje cudów. Mówi wprost — bez twojej systematyczności i zaangażowania nic się samo nie wydarzy. Z tym jednak nie powinno być problemu. Razem z treningiem dostaniesz bowiem ogromną dawkę motywacji, endorfin i radości.

 

Programy są pomyślane tak, abyś w krótkim czasie w domowym zaciszu mogła uzyskać wymierne efekty.

 

Ale nie chodzi tu tylko o utratę zbędnych kilogramów. Dla Ewy najważniejsze jest zdrowe ciało, a w nim radosna i szczęśliwa ty! Dlatego od dziś koniec z wymówkami i narzekaniem na brak czasu. Do ćwiczeń wystarczą ci laptop z internetem, mata i wybrany program. Jaki? By ułatwić ci wybór zebraliśmy tutaj najpopularniejsze treningi z platformy BeActiveTV. Nieważne, czy jesteś wysportowana, czy dopiero zaczynasz przygodę z aktywnością fizyczną. Jesteśmy pewni, że znajdziesz tu coś dla siebie!

SKALPEL

Skalpel

Opis

Skalpel to trening, który angażuje wszystkie partie mięśni — zwłaszcza uda, ramiona, pośladki i brzuch. Bazuje on na spokojnych ćwiczeniach, a podczas ich wykonywania liczą się skupienie i precyzja ruchów. Równie ważne są tutaj oddychanie i napięcie mięśni brzucha (spokojnie, w trakcie trwania treningu Ewa często o tym przypomina). Wystarczy jedna sesja, by przekonać się, że zestaw tych pozornie prostych ruchów ma wielką moc (jeśli dopiero zaczynasz, z pewnością będziesz miała “zakwasy”!). Pierwsze efekty odczujesz już po dziesięciu treningach. Twoje ciało nabierze jędrności, mięśnie się wzmocnią, a skóra stanie się bardziej napięta.

Nagrodą za regularność będzie także pozbycie się uciążliwego cellulitu, płaski brzuch, smukłe uda i zgrabne pośladki. Po kilku tygodniach zaobserwujesz u siebie poprawę postawy, lepszą koordynację ruchową i koncentrację! Na początku ćwicz co drugi dzień. Z czasem będziesz mogła to robić codziennie. Pamiętaj, żebyś wykonywała ćwiczenia bez pośpiechu. Słowem kluczem jest tutaj precyzja. Jeśli poczujesz, że ćwiczenia przychodzą ci z łatwością, możesz podnieść poziom trudności dodając hantle ważące od 0,5 do 2 kg.

Dla kogo?

Dla osób, które zaczynają swoją przygodę z ćwiczeniami i takich, którym zależy na wysmukleniu całego ciała. Jeżeli boisz się, że nie dasz rady intensywniejszym ćwiczeniom, to Skalpel jest dla ciebie!

Czas trwania

40 minut. To mniej, niż zajęłoby ci obejrzenie dwóch odcinków “Przyjaciół”.

 

Chcesz sprawdzić, jak działa bezinwazyjny Skalpel? W każdej chwili możesz to zrobić na BeActiveTV. Dzięki ćwiczeniom online to ty wybierasz czas i miejsce!

SLIM FIT

Slim Fit

OPIS

Podstawą treningów w ramach Slim Fit są precyzyjne i bardzo spokojne ruchy. Ten program jest doskonały, jeżeli szukasz urozmaicenia po Skalpelu. To doskonała alternatywa zwłaszcza wtedy, kiedy z różnych powodów czujesz, że kardio nie jest jeszcze dla ciebie. Dzięki temu treningowi będziesz mogła dalej pracować nad udami, pośladkami, brzuchem i plecami, tylko w nieco zmienionej formie. Spokojnie, gładka skóra bez cellulitu wciąż jest tu jednym z celów!
Cały trening składa się z około 30 ćwiczeń. Każde z nich trwa minutę i jest podzielone na dwie części. Przez pierwsze 30 sekund robisz pełne powtórzenia. Potem, pozostając w tej samej pozycji, wykonujesz ruchy pulsacyjne. To właśnie one są kluczem do skuteczności tego programu. Pamiętaj, tutaj liczy się przede wszystkim technika. Nie staraj się wykonać jak największej liczby powtórzeń. Lepiej, żebyś zrobiła ich mniej, ale maksymalnie dokładnie.

Dla kogo?

To trening dedykowany zarówno początkującym, jak i tym zaawansowanym. Podobnie jak Skalpel nie zawiera kardio. Będzie idealny jako program na “lżejsze” dni treningowe lub kiedy dopiero pracujesz nad kondycją.

Czas trwania

50 minut, czyli tyle samo, ile zajmuje lot z Warszawy do Krakowa. Możesz zatem potraktować to jako ekspresową podróż do lepszej sylwetki 😉

 

Czujesz się gotowa na prawdziwy ogień? Program Slim Fit czeka na ciebie na BeActiveTV, by rzucić ci wyzwanie!

BIKINI

Bikini

Opis

Program Bikini skupia się na modelowaniu sylwetki i wzmacnianiu całego ciała. Składają się na niego rozgrzewka, dwie rundy ćwiczeń i rozciąganie. Trzonem treningu są dwie dwudziestominutowe rundy. Runda to trzydzieści ćwiczeń, z których każde trwa trzydzieści sekund. Liczy się szybkość i wykonanie jak największej liczby powtórzeń. Sama decydujesz, ile chcesz ćwiczyć. Jeśli jesteś początkująca, wykonaj tylko pierwszą 20-minutową rundę. Na zaawansowanych czeka dwudziestominutowa runda numer dwa.

W każdej z nich znajdziesz wersję ćwiczeń przeznaczonych zarówno dla nowicjuszek jak i tych bardziej doświadczonych. Dzięki temu możesz dobrać intensywność odpowiednią do swoich możliwości i samopoczucia. W Bikini ćwiczenia statyczne przeplatają się z dynamicznymi, dlatego też nie zabraknie tutaj biegu, przeskoków, squatów i podskoków. To program dla tych, którzy chcą się zmęczyć i zarazem doskonale bawić.

Dla kogo?

Dla początkujących i zaawansowanych. Ci pierwsi mogą wykonać tylko ćwiczenia z rundy pierwszej, a dodatkowo mogą wybrać ich uproszczone wersje.

Czas trwania

55 minut. Tyle mniej więcej trwa upieczenie makowca. Dlatego możesz uznać, że pracujesz nad tym, by być prawdziwym ciachem! 😉

 

Koniec z problematycznymi strefami! Wejdź na BeActiveTV, włącz BIKINI i szykuj kostium na kolejne lato!

TARGET – PŁASKI BRZUCH

Target Płaski brzuch

Opis

Target — płaski brzuch to, podobnie jak Bikini, program składający się z dwóch dwudziestominutowych rund. Runda to trzykrotnie powtórzone dziesięć ćwiczeń. Każde z nich trwa trzydzieści sekund. Jeśli jesteś początkująca — zostań przy rundzie numer jeden. Jeżeli jesteś gotowa na wyzwania — przejdź do rundy numer dwa! Gwarantujemy, że na efekty nie będziesz musiała długo czekać!

Dla kogo?

Dzięki podzieleniu treningu na dwie rundy program nadaje się zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Każdy ma szansę dopasować go do swojej wytrzymałości i sprawności.

Czas trwania

45 minut. Kiedyś przez ten czas musiałaś siedzieć w szkolnej ławce. Teraz możesz zadbać o siebie!

 

Płaski brzuch to twój target? Na BeActiveTV znajdziesz sposób, by osiągnąć go ASAP!

KICK FIT

Kick Fit

Opis

Program Kick Fit ma za zadanie przygotować ciało na prawdziwe wyzwania. Zawarte w nim ćwiczenia pomogą pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Jednocześnie poprawią twoją sprawność i stabilizację. Możesz liczyć na smukłe ramiona, zgrabne nogi, płaski brzuch i seksowne pośladki. Wisienką na torcie będą mocne plecy i brzuch. Raz na zawsze pozbędziesz się także uporczywego cellulitu! Program jest oparty na treningu funkcjonalnym całego ciała z uwzględnieniem mięśni głębokich. Nie zabraknie także interwałów. Wśród ćwiczeń znajdziesz mnóstwo wykopów, wymachów i boksowania. Znajdzie się także miejsce dla sprawdzonej deski. To wszystko nie tylko pozwoli ci uzyskać wymarzoną sylwetkę, lecz także sprawne stawy i mocne mięśnie. To one są gwarantem pełnej sprawności i dobrego samopoczucia!

Dla kogo?

Dla zaawansowanych. Energiczne wymachy i podskoki nie są dla każdego. Zwłaszcza, jeśli to początek twojej przygody z aktywnością fizyczną. Jednak w ramach sprawdzania swoich sił programu mogą spróbować także początkujący.

Czas trwania

46 minut to tylko o minutę dłużej, niż trwa jedna połowa meczu piłki nożnej. Dlatego zamiast patrzeć, jak inni się pocą, sama zacznij działać!

 

Kick Fit to naprawdę mocny cios dla tłuszczu! Jesteś gotowa go wymierzyć? BeActiveTV chętnie doda coś od siebie!

Podejmij wyzwanie i działaj!

Nieważne, czy dopiero zaczynasz, czy już za tobą długa droga. Pamiętaj, że nigdy nie jest za późno na realizację swoich marzeń! Nie potrzebujesz do tego wielkiej siłowni i tysiąca sprzętów. Wystarczy ci zwykła mata, laptop i własne ciało. Programy ćwiczeń Ewy powstały z myślą o kobietach takich jak ty. Zabieganych i zmęczonych, ale jednocześnie z (czasami ukrytym) błyskiem w oku. Nie musisz być najlepsza. Każdy robi postępy w swoim tempie. Najważniejsze to zacząć. Nie wiesz jak to zrobić i jesteś trochę zagubiona? Na BeActiveTV znajdziesz treningi online o różnym stopniu intensywności i czasie trwania. Wybrana przez nas piątka to podpowiedź. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żebyś sama próbowała, odkrywała i ćwiczyła! Masz przede wszystkim dobrze się bawić! Pamiętaj, robisz to dla siebie i powinnaś być z siebie dumna. Tak jak my już jesteśmy ciebie!

Ewa Janczak-Cwil

Ewa Janczak-Cwil

Absolwentka warszawskiej AWF. Fizjoterapeutka, trener osobisty i masażystka, a od 15 lat także dziennikarka. Zastępca redaktor naczelnej w magazynie Be Active dietetyka & fitness. Autorka pierwszego w Polsce treningu w postaci pliku mp3, współtwórczyni jednego z polskich portali poświęconych zdrowemu żywieniu i treningowi. Kocha jazdę na nartach, górskie wędrówki i czytanie książek.

Zapisz się na Newsletter

Co tydzień będziesz otrzymywać powiadomienia o naszych nowych postach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *